Omdöme
Omdöme
Jeanette är fantastisk. En otrolig service. Tack för att man blir omhändertagen på bästa sätt varje gång!
Linnea G- Förtroendeskapande kontakt, professionellt men även personligt. Generös info och förklaring på ett begripligt sätt om behandlings gång.Ljiljana K
Fantastiskt!
Ulla MBra bemötande och mycket trevlig. Omtänksam
Birgitta SJeanette är trevlig och noggrann och man känner sig alltid välkommen
Jeanette JAlltid vänligt bemötande. Professionellt. Rekommenderas starkt!
Lena RDet är som ett trolleri !
Efter tre underlivsoperationer sa gynekologen på SU att inget mer finna att göra.
Fick veta om Emsellastolen på Engelbrektsgatan, vilken jag prövade. Har numerainget behov av att söka läkarvård för underlivsbehov, som jag hade. Detta sätt att stärka bäckenbottenmuskelaturen gör underverk!
Barbro GSå proffsigt och kunnigt bemötande. Kände mig verkligen i trygga händer. Hoppas lasern fungerar, det tar tid att se, men återkommer mer än gärna
Sarah SSofia är som vanligt lika skicklig som hon är trevlig!
Nika DBästa Sofia! Supertrevlig och duktig på det hon gör!
EmelieEtt trevligt bemötande!
AnnBritt EJag har provat IPL behandling på olika ställen. Nu gör jag det endast på Laserkliniken hos Jeanette. Hon är bäst!
Elena LAlltid jättefint bemötande, skickligt arbete och bra rådgivning!
Nina DVilken fantastisk kundservice. Kliniken ligger strategiskt i centrum och de har en mycket bra och effektiv laser.
Michael LJag kände mig jättetrygg i besöket och min behandling. Det ska bli kul att komma tillbaka.
Jasmine C- Mycket bra! Professionellt och lyhört bemötande och trevlig miljö.Frida S
Jeanette, efter 12 år som kund är jag fortfarande lika supernöjd efter varje besök!!!
Mia HJag var där bara för att ta blodprov, men måste säga vilken utstrålning Jeanette har och vilket fint välkomnande jag fick! Ett ganska "meh" ärende men jag är jättenöjd med besöket. Tack.)
Jennifer ALika duktig som vanligt
Sandra ISupernöjd! Alltid lika trevlig och noggrann.
Daniela OVäldigt proffsigt ocg tryggt bemötande. Proffsighet som skapar lugn i behandlingsrummet
Viktor DJättebra bemötande och superduktig på att förklara på de frågor jag ställde!
Angelica FLika trevligt mottagande som skickligt utförande!
Nika DMycket trevligt bemötande. Fick den hjälp jag behövde och Jeanette var otroligt snäll och hjälpsam
Christine L- Kan varmt rekommendera Laserkliniken & Jeanette Oom! Proffesionell, noggrann & kunnig. Mycket fina resultat!Åsa A
Utmärkt!
Nazanin YVänligt bemötande och snabb behandling.
Caroline HSuper bra behandling och bemötandet är toppen. Man känner sig verkligen trygg när man får en behandling.
Andrea WFörsta behandlingstillfället med IPL mot Rosacea. Jeanette känns proffsig ocg trygg. Ingen stress utan ett lugnt och varmt bemötande och upprepat försäkrande om att jag kände mig okej under behandlingen.
Sandra WVilken prima konsultation! Informativ, kunnig och väldigt serviceminded personal. Så fint bemötande.
Peter FBruce är duktig och resultat blir alltid bra. Känns tryggt att gå till en läkare med rätt kompetens.
Linda OJeanettes lugn och trevliga bemötande känns tryggt.
Ingela B- Jag gick dit för permanent hårborttagning. Personalen gav ett trevligt bemötande.Emmy O
Är väldigt nöjd efter besöket hos Josefin!
Maritta Ias usual och rekommenderas varmt!!!
Mia hVarit hos Jeanette tidigare och återkommer till henne, alltid lika nöjd. Så professionell och trevlig. Rekommenderas varmt!
Roya BProfessionellt och trevligt bemötande. Jättenöjd med behandlingarna. rekommenderas varmt.
Lena PJättefint, personligt och professionellt bemötande. Kände mig ompysslad:)
Maria D- Professionell personal. De är verkligen kunniga och duktiga. Skulle inte vilja gå någon annanstans. Rekommenderas!Sofia A
Professionell, kunnig och tillmötesgående! Dessutom som person sympatisk och trevlig! trogen kund sedan 10 år, trots flytt till Skåne. Alltid supernöjd efter varje besö. Bästa kliniken helt enkelt!
Maria HLugn miljö. Bra förflaringar och mycket personligt bemötande. Topp Proffs!
Anna-Lena FSofia är en fantastisk människa! Kunnig, genuin och igenkännande! Gör ett riktigt "hästjobb" för att få mig att känna mig finare på utsidan
Madeleine E- Personalen är snälla, de har kunskap och erfarenhet. De respekterar kunder. Jag är väldigt nöjd med dem.Rupa P
Vänligt och kunnigt bemötande och bra information utifrån ärendet. Faktiskt helt fantastiskt.
Maria K- Varit på kliniken vid två tillfällen och fått ett fantastiskt bemötande och omhändertagande. Gjorde ett enklare ingrepp och ett återbesök på det. Var lite nervös och förklarade det för personalen som anpassade sig efter det. Resultatet är att jag är väldigt nöjd och kommer fortsätta att gå dit för liknande ingrepp.Tjärner E
Sofia var helt fantastisk! Kommer definitivt komma tillbaka till henne.
Ayah F- Jag blev rekommenderar Laserkliniken ifrån min kusin som varit där. Är så glad för det. Är nu hårfri och har inte rakat mig på mycket länge.Therese G
Som alltidproffsig behandling och fint bemötamde.
Ebba MProffsigt och lättsamt, duktiga.
Marianne FJosefin was very professional and took her time explaining everything and answering questions. Thanks for a smooth visit!
Rachael LProffsigt trevligt bemötande och omhändertagande personal. Fantastiskt nöjd de gånger jag varit på behandlingar.
Camilla AVäldigt hjälpsam och trevlig personal. Kommer att rekommendera vidare
Marina NSupertrevlig och duktig!
Daniel BProffesionellt bemötande, kunnig personal
Rozmari FJeanette är väldigt trevlig och duktig!
Mathilda OSofia är fantastisk, profssig och trevlig på alla sätt. Rekommenderar henne varmt!
Frida SMycket gott mottagande och trevligt bemötande:)
Lukas SProffsigt bemötande, kunnig och noggrann
Viktor DEfter snart 10 år som kund är jag fortfarande lika supernöjd efter varje besök! Kan bara varmt rekommendera Laserkliniken, för här finns behandlingar med hög kvalitet, service i världsklass och produkter som faktiskt funkar.
Mia HÖver förväntant bra förbättring! Fått ett nytt liv, dessutom en smärtfri behandling. Tusen tack Jeanette!
Barbro GJosefin är professionell och kunnig
Michael LÄlskar
Rijena SAlltid så nöjd när jag varit hos fina Jeanette. Rekommenderas varmt.
Janet SAlltid lika nöjd när jag varit på Laserkliniken! Speciellt hos Jeanette! Rekommenderar starkt:)
Emma OBästa stället i Göteborg. Duktiga, ärliga och alltid ett gott skratt
Katarina AFantastiskt fint besök! Rekommenderar starkt!
Emma OVäldigt bra konsultation. Etiskt och super professionellt förhållningssätt. Rekommenderas varmt!
Stina DSupernöjd! Otroligt fint bemötande! Rekommenderar!!!
Renata SSofia är världens bästa. Har gått hela 2 år hos henne och fått helt fantastiska resultat. Stark rekommendation
Daniella KProfessionell och kunnig. Alltid lika nöjd med Josefin
Mariam AFantastiskt fint bemötande!
Fadi ASofia är så himla bra. Hon får en att känna sig bekväm i de mest obekväma situationerna. Rekommenderar.
Anna G- Gjorde en dermapenbehandling. Väldigt bra bemött. Känns verkligen rätt allt.Tina P
Mycket bra. Dr Bruce är en stor tillgång för oss kunder. Trygg, säker och ärlig. Kan varmt rekommenderas.
Katarina AFantastiskt fint och omsorgsfullt bemötande! Emsellabehandlingen har verkligen ökat min livskvalitè. Tack!
Carina GSuper proffsigt och väldigt förtroendeingivande
Malin WJeanette är proffsig, trygg och seriös. En riktig pärla!
Ebba MVälgörande för både kropp och själ. Sofia ska ha högsta betyg. Kunnig och trevlig.
Katarina A- Är väldigt nöjd med min upplevelse. Proffsigt och avslappnat bemötande. Jag känner stort förtroende för Laserkliniken och kan verkligen rekommendera dom för vänner och bekanta.Ulrika D
- Tog bort mina ytliga blodkärl på benen. Jättefint bemötande.Serife G
Trevligt bemötande som alltid. professionell, jag känner mig trygg. rekommenderas varmt.
Lena ZUnderbart bemötande och mycket fräscht och helt ofattbart resultat
Sandra ODr Bruce är en fena på att lägga botox. Professionell och alltid redo att svara på frågor. Laserkliniken är en klinik som jag varmt kan rekommendera.
Katarina A- Proffsigt och bra bemötande. Finns inget att klaga på.Johan O
Trevligt bemötande, hjälpsam lugnt och trivsamt.
AnnBritt EToppklass när det gäller behandling!
Cennait GFantastiskt
Mayson M- Laserbehandling i ansiktet. Bästa bemötandet, alltid proffsigt. Känns alltid tryggt och bra att komma på behandling. Uppskattar att bli ihågkommen och personligt bemött. 10 stjärnor av 5 möjliga. - Bäst i stan.Nora S
Mycket proffsigt
Eija ASofia was aware off any question before I ask. She was also friendly. Thank you
Mustafa A- Har fått hjälp med flera behandlingar för mina solskador. Har alltid blivit positivt bemött.Carina S
- Köpt hårborttagning med laser. Mina förväntningar var låga men jag blev verkligen glatt överaskad över resultatet. Hela bemötandet och hur de tog hand om en när man ligger där och visar sina värsta mardrömmar. Men de hanterade det superbra så man känner sig bekväm. TACKNora S
- Hamnade hos er via slumpen, fanns tid som passade mig via boka direkt. fick den bästa ansiktebehandling jag någonsin gjort. Superproffsig tjej!Margareta B
Had a great experience with Sofia, she was very helpful. Highly recommended this place
Asmaa BProffessionellt bemötande av personal som är utbildade och kunniga. det känns tryggt med att veta deras bakgrund och att de också har ett äkta intresse för kunden.
Katarina AFantastiskt bemötande och proffsig behandling!
Malin EAlltid trevlig och proffsig personal!
Julia USofia är helt fantastisk, det är alltid trevligt att komma på behandling hos henne. Sofias bemötande är suveränt!
Elena CSofia är verkligen jättenoggrann! Jättenöjd!
Ishtar A- Tjejerna gör ett fantastiskt jobb! jag är verkligen supernöjd.Naz Y
Supergulliga Sofia tar alltid väl hand om en, hon är inte bara trevlig hon är superduktig också!
Emelie FTrevligt mottagnade och förstående personal som tar emot på alltra bästa sätt.
Sara FMycket fint bemötande av Jeanette som tog sig tid och informerade på bästa sätt om Emsellastolen och dess funktion. Ser fram emot nästa behandling.
Anita A- Ville börja behandla nu innan sommaren, men de tyckte det var bäst att vänta till hösten. Proffessionella & trevliga tjejer. Mycket fräsch lokal vid avenyn.Mathilda M
Bästa Sofia! Jättebra bemötande och service!
Alema AUpplevde att min hy var betydligt fräschare och jämnare efter ansiktsbehandlingen.
Lovisa HSkicklig och proffsig behandling. Fint och omtänksamt bemötande!
Nina F- Tog bort mina milier och Malin var vääääldigt trevlig och tog väl hand om mig.Ebba T
Pålitlig person, noggrann, rent.
Amira ASmooth and pleasant! Highly recommend.
Rui WSå proffsigt och tryggt
Eliza EVar ganska nervös när jag kom dit men Sofia var helt fantastisk och förklarade noggrant alla steg i behandlingen och svarade på alla frågor. Rekommenderar starkt!
Olivia LBra informativt samtal och test av Emsellastolen
Elisbeth J- De är mycket bra på personligt bemötande. Man känner sig säker och trygg. De är proffsiga och kan din hud. Jag har lasrat för hårborttagning och kommer fortsätta att gå dit så länge jag behöver.Tjärner E
Professionellt och fint bemötande!
Nika D- Fantastiskt bemötande personal man verkligen kan prata med. Mina förväntningar är över det jag trodde. Rekommenderar Laserkliniken till alla jag känner.Åsa A
Ett bemötande av högsta klass!
Sofia AAlltid ett trevligt bemötande. Får alltid det resultatet man önskar.
Veronica DInformativt och trevligt
Agneta LSofia is a great person and knows what she is doing. She is always helpful and kind
Mustafa A- Solfläckar på händerna. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag är supernöjd med resultatet.Ulrika D
- Personligt bemötande och snabba och effektiva besök. Bra resultat av behandlingarna. Har varit en trogen kund i 10 år med diverse behandlingar och produktköp. Skulle aldrig gå någon annanstans.Ulrika D
Sofia is a great person. She always helps with the best care and attention.
Mustafa ABest person, Sofia
Hifza RVäldigt proffsigt, snabbt och fint resultat. Kunnig och informativ. Kan verkligen rekommenderas.
Carl-Johan RGjorde en dermapen behandling i ansiktet och hårborttagning med laser på bikinilinje och armhålor. Supernöjd! Så trevliga och professionella.
Mikaela S- Kom för hårborttagning ben. Mycket bra service och mycket trevlig personal.Tova P
Sofia var väldigt trevlig och gav bra information. Proffsig
Viktoria DDefinitivt den mest seriösa kliniken i Göteborg. Här finns kunskap och information. Mycket nöjd.
Katarina ASå trevlig och härlig tjej! Jätteduktig på det hon gör!! Rekommenderar starkt!
Nora AVery accommodating and excellent knowledge in skin treatment. She provided best option to handle my case understandling first all details. Thank you for the advice and help.
Jeremy RAlltid lika trevliga och professionella.
Liselott I